dinsdag 17 juli 2012

Ik zou graag weer verliefd zijn. Een kriebel gevoel in mijn buik hebben. Al is alleen zijn goed voor me. Denk ik dan. Niet afhankelijk van iemand zijn en me zien te redden in mijn eentje. En als ik echt verliefd ben verpest ik het meestal toch. Ja, ik ben jong, maar ik ben absoluut niet meer zo naïef als eerst. Ik kan goed voor mezelf zorgen en ik weet heel goed wat ik wel en wat ik niet ga of moet doen. Ik heb een doel en uiteindelijk moet ik dat ook zelf doen.

Ik weet niet zo goed wie ik ben. Hoe ik mezelf moet omschrijven. Ik ben wel veranderd. Niet alleen in een jaar, maar ook de laatste paar maanden. En ik wil nog meer veranderen, maar wie ben ik dan? Wat ben ik dan? Ik heb nu nog zo weinig verplichtingen, daarom moet ik zo veel mogelijk doen en daar moet ik niemand bij nodig hebben. Ik moet vrienden en anderen om me heen hebben zonder dat ik mezelf wil aanvullen, maar voor het plezier. Als ik me rot voel moet ik mensen niet lastig vallen, ik kan het zelf wel aan. Ik maak mezelf completer.

"Girl, the black parts need to be loved as well." - Selah Sue (Black Part Love)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten