dinsdag 8 mei 2012

4

Oh jongens, spanning zit eraan te komen. Op die fijne middelbare school waar ik zo veel van hou eindigt mijn prachtige vierde jaar. Het zou leuk zijn als ik na blijven zitten in 4 VWO en na een half jaar overgestapt te zijn naar HAVO eindelijk verder zou komen dan jaar 4. Nog een maand. Toetsweek. Wat een hel. En voor mij hangt ook echt álles er vanaf. Nou ja, alles.. Ik moet zonder diploma van school af als ik dit jaar niet haal. Ik zou het best rot vinden als ik 4,5 jaar op VWO heb gezeten en dan straks zonder diploma een MBO moet gaan doen, terwijl ik zo verschrikkelijk graag naar een HBO wil. Maar, dus, spanning. Tot en met 20 juni is alles stress, stress en nog meer stress.

Wat ik daarna ga doen is dan wel een meevaller. Ik mag van 21 tot en met 24 juni stage lopen bij hippie festival 'Woodstock aan de Waal', ik ben jarig (29 JUNI DUS!!!!) en een hele fijne vakantie met plannen zoals Denemarken met mijn beste vriend. Dit is om een vriend op te zoeken die daar vanaf 9 juni gaat wonen. Ook staat deze vakantie in het teken van geld verdienen. Het plan is namelijk om na mijn examens in Cleveland te gaan studeren. Voor 4 jaar. Het is mogelijk, als ik maar genoeg geld verdien.

Zo ver is het nog lang niet. Eerst maar overgaan.
But I feel good.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten