dinsdag 1 mei 2012

Fissa, want yolo.

1 mei 2012. Ik kan nu alleen maar naar een prachtig weekend terugkijken. Een housewarming van je beste vriendinnetje met 's nachts naast je, als wordt gedacht dat iedereen slaapt, wat seksuele intimiteiten. Ik kon niet zo goed slapen. Ik heb iets te veel gehoord. Maar ach, yolo. Yolo. Wat een fenomeen op het moment. Het komt gewoon boven het 'Je bent zelf een' uit. Je kan gewoon op alles zeggen 'want yolo'. Omdat we maar één keer leven lijkt alles mogelijk. Ik heb trouwens nog nooit zó vaak yolo gehoord als in dit weekend.

Koninginnedag gister. Vol grappen over Robert M. toen er een klein meisje met ons kwam praten, yolo, banga's, bier, de afschuwelijke kleur oranje (ik vind het nog wel beter dan paars), sigaretten, joden en ariers, gladde italianen, radioboys, schrijverboys, nog wel meer maar ik ben alles vergeten. Foto's zeggen genoeg, ik hoef niks meer te vertellen.

 EN IK WENS IEDEREEN EEN HELE FIJNE VAKANTIE EN MOOIE BEVRIJDINGSDAGEN TOE!


"In youth we learn; in age we understand."Austrian novelist, Marie von Ebner-Eschenbach


Geen opmerkingen:

Een reactie posten