zaterdag 21 januari 2012

Toetsweek

Goedemorgen! Het is weer weekend! Uitslapen en niks doen? Nou, nee. Toetsweek. Het fenomeen toetsweek. Heerlijk hoor. Ugh. Normaal zou ik mijn zaterdag beginnen met een kopje koffie en een geroosterd broodje, maar nu had ik mij verslapen en ik moest werken. Oei. Goed begin. Vanmiddag ga ik los. Alle Social Media uit en me 'concentreren'. Dat is de moeilijkste opgave, concentreren. Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, maar ik ben zo verschrikkelijk snel afgeleid. Ik hoor een tof liedje op de radio, ik zie mijn piano staan en dan móet ik even spelen, even tweeten hoe vervelend de leerstof is, nouja je kent het wel. Wat wel fijn aan de toetsweek is, is je rooster. Ik ben zelfs donderdag vrij. Wat ik donderdag ga doen is een ander verhaal. Dus, ik ga nog even verder met werken. Dan kan ik mijn festivalkaartje weer betalen die ik 17 maart wil kopen.

"I hate studing, but I love learning. Learning is great"
                  - Natalie Portman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten