maandag 16 januari 2012

Maandag

Hallo maandag. Maandag betekent voor mij kapot moe zijn, de trein missen, te laat op school zijn, leraren uitlachen omdat hun gulp open staat (meestal ben ik niet zo lullig, het is maandag) en extreme trek hebben omdat je geen tijd had om te ontbijten. Ja, ik schrijf dit tijdens mijn 2e uur MAW. Ik ben niet echt gemaakt voor maandagen. Op deze dagen kom ik altijd net tegen de kauwgom onder de tafels aan, doe ik altijd iets waardoor ik me enorm ga schamen en kan ik niet meer praten. Ik stotter en brabbel en ik weet het allemaal niet. Mijn uiterlijk werkt ook niet altijd mee op maandag. Meestal heb ik iets aan wat ik snel uit mijn kast heb getrokken omdat ik te laat was, minimale make-up en mijn haar is niet gedaan. Maar goed dat je me nu niet ziet. Oké, dit was mijn verhaal over maandag. Tot morgen.
“Sometimes it pays to stay in bed in Monday, rather than spending the rest of the week debugging Monday's code”
                        - Dan Salomon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten