zondag 15 januari 2012

Alles achter laten

Oké, ja dit is een 3e bericht vandaag maar ik moet iets kwijt. Het vriendje van m'n beste vriendin gaat dinsdag weg. Nee, hij gaat niet op vakantie of hij verhuist. Hij vertrekt. Nieuw-Zeeland is zijn bestemming. Hij blijft daar minimaal een jaar en dat kan voor altijd worden. Ik weet niet of ik hem een vriend mag noemen, ik ken hem niet goed, maar dat ik hem morgen voor het laatst zie valt me zwaar. Ik vind het eng? Of gek? Ik ben vooral bang zijn laatste dag te verpesten, maar dat is eigenlijk alleen mijn onzekerheid. Die jongen is pas 18 en over 2 dagen vertrekt hij en waarschijnlijk zien we hem nooit meer. Een raar idee. Heel raar dat die jongen die ik morgen ongeveer een uur zie en dat dat de laatste keer is. Dat hij alles achter laat. Dat hij dat kan. Ik heb zoveel bewondering voor hem.

"I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth"
                      - Harun Yahya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten