zondag 15 januari 2012

Begin

Ik vond blogs altijd stom. Nou, vond ik ze wel stom? Of had ik gewoon geen zin om er aan te beginnen. Dat heb ik te snel. Ik begin er niet aan omdat ik geen zin heb. Mijn motivatieniveau ligt ook wel onder 0. Ik irriteer me daar aan. Ik irriteer me dan aan mezelf. Maar, verder over beginnen. Mijn 2012 begon geweldig. Èèn van mijn beste vrienden besloot Oud en Nieuw bij mij thuis te vieren en rond 00:45 van 1/1/12 had ik onverwacht opeens een geweldig vriendje. Begin kan ook goed zijn, een nieuw begin. Alleen dat zie ik zelf niet snel, of ik kom daar te laat achter. Ik besloot niet aan voornemens te doen, maar nu ik een paar weken verder ben zie ik toch dat er dingen moeten veranderen. Ik moet harder werken. Ik mag niet meer lui zijn. Nieuwe school, een nieuw begin. En dat wilde ik. Toch?

"In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on."
                        - Robert Frost

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk begin van je nieuwe jaar! Gelukkig nieuwjaar nog en succes met je goede voornemens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dankjewel! Jij ook de beste wensen :)

    BeantwoordenVerwijderen