donderdag 19 april 2012

Begonnen aan een zoektocht naar mezelf. Moet ik dat alleen doen? Ik hoop het niet. En het is een reis die heel lang gaat duren. Dat ik dingen moet vergeten en dingen moet leren. Dat ik moet leven. Dat ik mijn grenzen op moet zoeken. Dat ik dingen moet doen voordat ik er klaar voor ben, want als ik het gevoel heb dat ik er klaar voor ben ben ik al te laat (dit stond in Menno's afscheidsbrief). Dingen sneller achter me laten en niet meer achterom kijken Ik stel dit uit. Ik stel alles uit.

Ik weet echt niet wie ik ben. Als ik moet vertellen wie ik ben, weet ik niet goed wat ik moet zeggen. Ik wil graag dat anderen me vertellen wie ik ben, maar ik moet het zelf weten. Het meeste van de tijd vind ik mezelf een egoïstisch kutwijf dat meer aan anderen moet denken. Onzekerheid geeft me een slecht beeld van mezelf, dat is jammer.

Lied zou liedjes moeten schrijven.

"Ik heb zonder storm schipbreuk geleden op een zee waarin je kunt staan" - Pessoa (Het boek der Rusteloosheid)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten