woensdag 15 februari 2012

Hoi. Een tijd niet geschreven. Dat is mooi, dan leest bijna niemand het meer en ik moet alles van me af schrijven. Alles gaat fout. Ik voel me alleen. Ik kan m'n draai niet vinden op school, ik voel me ziek, relatieproblemen en m'n hoofd kan alles niet aan. Ik kan alleen maar hopen op dat het goed komt. Ik word gek als ik er aan denk. Ik wil het niet. Ik wil niet zonder Coldplay, Le Le en De Jeugd van Tegenwoordig lyrics. Ik wil niet dat we niet meer Skypen tot 7 uur s'ochtends en dat jij rare dansjes doet. Ik wil dat je me weer knuffelt zo als je altijd doet, je wrijft over m'n rug en geeft me dan een kus op m'n wang of op m'n voorhoofd. Ik wil niet dat dat stopt. Ik wil weer Coldplay dingen zingen in m'n woonkamer en wijnkip eten. Ik wil weer in de bioscoop zitten en Harry Potter Part 2 zien.

Vandaag kan ik alleen maar huilen. En aan dingen van vorig weekend denken. Dat je me lief vond. Maar me lief vinden en leuk zijn is misschien niet goed genoeg. Blijf alsjeblieft twijfelen tot het laatste moment. En er spreekt één leugenachtige vraag in m'n hoofd.

'Wat heb ik verkeerd gedaan?'

"S'ochtends vroeg, hesje aan. Hoe lekker kan een mensje gaan?"
"Dream of para para paradise, everytime she closed her eyes."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten