woensdag 25 januari 2012

Koffie in Utrecht.

Vandaag was ik in Utrecht. Snel van school naar de trein lopen en als je dan aankomt in Utrecht staat vriendje al te wachten. Koffie drinken in de Starbucks en in een gek Belgisch bier cafĂ© zitten. Ik doe dit soort dingen niet zo heel vaak, meestal alleen met the boyfriend, alleen ik vind het wel fijn. Gewoon de trein pakken voor een kopje koffie. Het is toch toetsweek, je hebt vaak geen tijd om dit soort dingen te doen. Dat is jammer. Ook is geld vaak een issue. Ik ben helaas een arme scholier. Het geld wat ik de komende tijd verdien gaat naar het kaartje van Into The Great Wide Open. Spontaner zijn. Dat wil ik. De tijd en het geld hebben om zomaar ergens heen te gaan, zomaar wat te gaan doen. Wat zou dat fijn zijn. Laat ik nou eerst maar m'n Havo afmaken en m'n toetsweek goed doen, dan wordt alles een stuk makkelijk. Denk ik dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten