maandag 5 november 2012

Wat ben je mooi. 

Ik ben veel aan het treinen de laatste tijd. Door heel Nederland. Dit weekend was ik nog in Rotterdam en Maassluis en het weekend daarvoor in Nijmegen. Treinen is heerlijk. Nog nooit zo veel fijne muziek achter elkaar gehoord. Mijn nieuwe obsessie is The Kik. Ze maken me vrolijk. Met hun Rotterdamse accent. 

IK WIST NIET WAT IK ZAG. MOOIE BLAUWE OGEN EN EEN WAANZINNIGE LACH.
IK BEN VERLIEFD. VERLIEFD OP EEN PLAATJE. (The Kik – Verliefd op een plaatje)

Dat is toch fijn, heerlijk, leuk, dansbaar en lief? Stiekem ben ik gewoon gelukkig. Omdat alles zo fijn is. Omdat ik kan schrijven, lachen, luisteren, zingen en liefhebben. En ik hoop daar nog heel lang mee door te gaan. Ik ga binnenkort met vriendjes muziek maken en schrijven. Als het lukt zelfs opnemen. De longen uit mijn lijf zingen en genieten. Vooral genieten. Genieten van de muziek die ik hoor en de muziek die ik maak en dat gevoel vasthouden. Tot ik het moet loslaten.

Ik vind je lief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten